Novice

Priljubljeni slovenski mediji okrepili moči pod novim imenom Media24

Razlog za spremembo imena je strategija združevanja medijev in moči pod skupnim imenom, ki temelji na povezovanju prednosti radijskih medijev, tiskanih, spletnih in enega televizijskega ter prinaša nove priložnosti na slovenskem medijskem na trgu. Ime Media24 s številom 24 v imenu nakazuje nenehno ažurnost, ki je danes še posebej pomembna (prav tako imata število 24 v imenu tudi dnevna časopisa Svet24 in Ekipa24). Media24 je tako sinonim za dobro medijsko storitev, dobro radijsko postajo, kvalitetne zgodbe ter zagotavlja zaupanje potrošnikov in nakupno varnost.

Med najbolj priljubljenimi mediji skupine Media24 velja omeniti dnevno informativni časopis Svet24, ki se je pridružil skupini kot zadnji, a se je že uspel močno uveljaviti na trgu ter velja za pravo prodajno uspešnico; po letu in pol izhajanja je prepričal slovensko javnost in bralce ter dosegel zavidljive dosege, s kakršnimi so se doslej lahko pohvalili le dnevni časopisi z veliko daljšo tradicijo. Med radijskimi postajami so med najbolj priljubljenimi Aktual, Veseljak in Salomon, ki so vodilne vsaka na svojem področju. Radio Aktual, ena najbolj poslušanih komercialnih radijskih postaj v Sloveniji*, je med letoma 2013/14 beležil skoraj 250 % rast**, v nekaterih regijah pa velja tudi za najbolj poslušanega (Spodnjeposavska in JV regija).***

Med revijami so med najbolj priljubljenimi Lady, ki je tudi najbolj brana revija v Sloveniji, Jana, najbolj brana družinska revija v Sloveniji, Anja, najbolj bran štirinajstdnevnik v Sloveniji in Salomonov ugankar, najbolj bran ugankarski mesečnik v Sloveniji.**** Med najbolj priljubljenimi je tudi Salomonov oglasnik, ki velja za oglasnik z največjim naborom malih oglasov v Sloveniji (več kot 260 strani!). Pomembna dejavnost skupine Media24 je tudi organizacija odmevnih prireditev, med katerimi so mnoge nacionalnega značaja: Viktorji, Slovenka leta, Femme fatale, Lady piknik pod klobuki, Aktualovi koncerti, Petkova Pumpa, Aktualova Galama

Da je skupina Media24 sodobna in dinamična skupina najvidnejših slovenskih medijev odraža tudi logotip, ki povezuje sodobnost z elementi iz preteklosti; oranžna barva izhaja iz dolgoletne tradicije družbe, ki se je pričela pred dvema desetletjema s Salomonovim oglasnikom, vseslovensko medijsko zgodbo o uspehu. Logotip Media24 predstavlja štiri glavne dejavnosti družbe: 1. radijske in televizijsko postajo, 2. revije in časopise, 3. spletne medije, 4. prireditve.

Vir: * Radiometrija Media Pool, december 2014, Slovenija, vse demografske skupine, num: 7028 ** Radiometrija Media Pool, marec 2013, doseg 3,6, vse demografske skupine, Slovenija, num: 7283 *** Radiometrija Media Pool, december 2014, vse demografske skupine, Spodnjeposavska in Jugovzhodna regija, num: 864 ****Nacionalna raziskava branosti, ki jo izvaja Valicon pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, obdobje od 1.6.2013 do 2.6.2014

Priljubljeni slovenski mediji okrepili moči pod novim imenom Media24