Novice

Izobraževalno-marketinški dan Media24 uspel!

Nastopila sta dva priznana marketinška strokovnjaka - Iztok Sila, med drugim prejemnik naziva marketinški direktor leta in Barbara Modic, direktorica Pristop Media, ki je predstavila vidik sodelovanja agencije in medijske hiše ter pogled na naše delo z drugega zornega kota.

Uvodni govor je že tradicionalno pripadel Gregorju Repiču, direktorju Media24, ki je izpostavil edinstveno moč medijev, združenih pod imenom Media24, v nadaljevanju so tržne uspehe in novosti posamičnih medijev predstavili direktorji in vodje trženj.

Igor Škerlak, direktor radijskih postaj, je predstavil izjemen uspeh radijskih postaj, še posebej Radia Aktual, ki je med letoma 2013/ 15 dosegel kar 284 % rast. Poleg tega se lahko Radio Aktual pohvali tudi z izjemno zvestimi poslušalci, zaradi katerih so koncerti v Hali Tivoli vedno znova razprodani.

Uspehe in možnosti trženja najbolj obiskanih spletnih stran je prestavil Igor Klun, namestnik direktorja Media24, portal Salomon.si, ki je posebno lepe uspehe dosegel z dobrodelno dražbo, pa je predstavila Darja Tepež, komercialna direktorica.

Uspeh dnevnega časopisa Svet24, ki je v dveh letih izhajanja postal drugi najbolj prodajan časopis v kolportaži v Sloveniji, je predstavil Marko Bebar, direktor trženja Svet24. Trženje časopisa Ekipa24 in novosti, ki jih pripravljajo, je predstavila Jasmina Komič, direktorica trženja časopisa Ekipa24, trženje revij in dogodkov Aleš Černigoj, vodja oglasnega trženja.

Izobraževalnemu delu dneva je sledilo neformalno druženje, izmenjava izkušenj in mnenj ... Najbolj zanimive trenutke si lahko ogledate na fotografijah. 

Izobraževalno-marketinški dan Media24 uspel!